אלפי פעילים, מטות חשאיים וייעוץ משפטי: במפלגות החרדיות ינסו למנוע זיופים

I have 796views
במפלגות החרדיות נחושים שיום הבחירות מחר יעבור בצורה תקנית - ללא שיזוייפו קולות או ייפסלו על ידי גורמים אינטרסנטיים • בעקבות כך הוחלט להרחיב את הצוות המשפטי, לפזר אלפי פעילים בקלפיות ברחבי הארץ ולעקוב מקרוב לאורך 15 שעות ההצבעה
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

מחר (שלישי) בשעה 07:00 בבוקר, ייפתחו הקלפיות ברחבי הארץ ויחלו הבחירות המוניציפליות. 15 שעות בדיוק אחרי, בשעה 10:00 בלילה, הקלפיות ייסגרו. 'מקומי קול חי' עם היערכות המפלגות החרדיות לישורת האחרונה בהחלט – כולל שעות ספירת הקולות.

שעות ספורות לפתיחת הקלפיות, ובמפלגות החרדיות נערכים עם הישורת האחרונה של הכנת אלפי הפעילים שישמשו כחברי ועדות הקלפי הן בערים החרדיות והן בערי השדה. בנוסף, נערכים במפלגות לעבות את הצוות המשפטי ברחבי הארץ במטרה למנוע פסילת קולות. בשעות האחרונות כבר החלו לרוץ דיווחים על ניסיונות מצד גורמים קיצוניים כאלה ואחרים לזייף קולות – אך כאמור, במפלגות החרדיות נחושים לקיים הליך בחירות דמוקרטי ותקין.

כל מפלגה תפרוס את אלפי פעיליה בכל קלפי וקלפי, כולל יושבי ראש וחברי ועדות קלפי, לצד משקיפים של הרשימות השונות, כדי לוודא שהליך הבחירות מתנהל בצורה תקינה. לצד זאת, המועמדים והרשימות השונות יפעילו ממריצים טלפוניים, כדי לשכנע את כלל בעלי זכות ההצבעה לממש את זכות הבחירה שלהם, עבור המועמדים השונים.

כך בעיר בני ברק, העיר החרדית הגדולה בישראל, ייפרסו אלפי פעילים לאורך כל שעות היום ב-186 קלפיות. בשל הצפי במפלגות החרדיות למערכת בחירות מתוחה בעיר, הוחלט הפעם להזיז את מיקום ספירת הקולות לאולם 'הדודאים' בעיר. מטות המפלגות החרדיות יחולקו כך: מטה 'דגל התורה' ברחוב אברבנאל 109 בבניין של 'עלה', מטה 'אגודת ישראל' ברחוב הירקון 49, ומטה 'ש"ס' בקומה 24 של אחד ממגדלי הענק במתחם העסקים בעיר.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה